17. sij 2013.

Kiša pada, neka pada...

Kiša pada već danima i želi smoriti moju pozitivnu psihu. Odlučila sam taj smor pobijediti na jedan vrlo jednostavan način... 

Jedan udarac na ovo kišno sivilo će biti sasvim dovoljan. Pripremila sam paletu 'smor' boja koje se rijetko viđaju u mojim radovima djelovat ću na homeopatski način 'slično se sličnim liječi' :) 






Fotografija broša spremnog za pečenje.
Nakon toga, broš će se šmirglati, polirati i lakirat.




Broš je završen u potpunosti i već je rezervisan za jednog mog ljubaznog kupca. :) 


Kako vi pobjeđujete ove sive i tmurne dane? 

Sivi ali ipak mmm.... pozdrav :) 



Broj komentara: 12:

  1. Ajme preslatko, ovo će biti predobar broš :))
    I ovdje kiša ne prestaje, borim se čitanjem i sređivanjem veselih fotki, ali se stvarno nadam da će uskoro sunce proviriti...barem malo :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Matea :) Čula sam da je vrijeme na moru također kišno, čak da će biti i snijeg. Prije pet dana sam ti zavidila na lijepim fotografijama i vremenu. Kad sam vidjela ono plavo more i nebo uljepšala si mi tmurne dane u Sarajevu. Kod nas će snijeg, pa se i ja iskreno nadam da će bar sunce biti na moru da me opet obraduješ vedrim i lijepim fotografijama ;) O outfitu da ne govorim, tvoj stil je vrh!

      Izbriši
  2. Ovo je predivno! Jako volim sove, volim da ih gledam, da ih crtam...Carobne su. A ova tvoja mi se baš, baš dopada. Mogu ti reci da ove tvoje smor boje mnogo dobro izgledaju u ovoj varijanti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Katarina, hvala puno! :) Drago mi je da ti se sviđa sova i ova kombinacija boja. Evo radim i drugi broš, opet je u pozadini sivilo ali će sova biti baš intenzivnih boja, nisam mogla izdržati da i to ne napravim ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelep je bros,sovica mi se dopada kako je namrgodjena na tu kisu:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Bojana :) Da, sova je baš mrgud i drago mi je da si to primjetila ;) :))

      Izbriši
  5. Da,da..Ovo bi mi definitivno razbilo ove sumorne dane:) Predivno,originalno..Svaka čast:)

    OdgovoriIzbriši
  6. :D Drago mi je kad je tako ;) Mene je oraspoložio Vaš blog ;) Jako sadržajan, a nagradni post je bio presmiješan, svaka čast! :))))

    OdgovoriIzbriši
  7. Super kreativan blog, jako mi se sviđaju tvoji radovi :D
    Kod tebe kiša a kod mene snijeg oko 60-tak cm i još pada, hvala na posjeti mom blogu, ugodan dan ti želim :D
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala puno! Danas je snijeg pao i u Sarajevu, ali tek nekih desetak centimetara, vjerovatno ću sada sove umotati u šal ;) Lijep pozdrav i hvala na posjeti blogu ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Your grumpy owl is just too sweet, I want to be friends with her and go on a vacation (perhaps she'll smile then!)

    OdgovoriIzbriši
  10. :))))) Owl is really mad at the rain! Grrrrr! I think it will be great to take her on a vacation ;)
    Thank you very much Meeha for the comments and follow ;) I LOVE your blog!!!

    OdgovoriIzbriši