17. svi 2012.

Venus by Andy Warhol na mmm.... način :)

 Danas je vrijeme da napišem post o tome gdje sam bila i šta sam radila proteklih dana jer je pauza na blogu trajala skoro jedan mjesec.

 Stanka na blogu je uslijedila zbog izuzetno iscrpljujuće gripe koju sam bolovala nekih desetak dana.
Poslije toga je uslijedio period regeneracije i vračanja životne energije. Tih dana je bilo prelijepo vrijeme koje sam provela u dugim šetnjama upijajući zrake sunca i tako punila svoje 'inspiracijske baterije'. 
Onda sam se konačno vratila obavezama koje su se poprilično nagomilale. Imala sam realizovati nekoliko ne baš jednostavnih naruđbi, što će te vidjeti uskoro.
Naruđbe sam predala. Najviše volim vidjeti iskrene reakcije (ma kakve one bile) na licu mjesta! Uvijek svojim kupcima i prijateljima naglasim da stvarno budu iskreni jer nije uredu ni za njih ni za mene da prešutimo ako nešto nije kako treba. Ovaj put je bilo lijepo doživjeti pozitivne reakcije i obečanje da će opet 'surađivati' sa mnom. :) 


Dio novca zarađenog od naruđbi odmah sam potrošila na repromaterijal za nakit 

Radnja u kojoj možete naći dobar dio komponenti za nakit, decoupage, slikarstvo itd



Također sam sebi kupila i pištolj za silikonsko ljepljene.
Odlična je ovo spravica i mnogo je korisna kako u kreativnom stvaralaštvu tako i u kućanstvu.


Lijepo vrijeme koje je nažalost opet kratko trajalo moja je drugarica Sanja iskoristila kako bi se fotografisala sa jednom od mojih omiljenih kreacija nakita 'Venus by Andy Warhol'. Ovdje se radi o tehnici Transfer -  što bi značilo prenos slike na  polimernu glinu. S obzirom da sam se prvi put susrela sa tom tehnikom moram se pohvaliti da mi je uspjela iz drugog puta. Za izradu ovakvog komada nakita potrebno je dosta strpljenja i pažnje. O ovoj tehnici ću vam svakako pisati u narednom periodu. 



Ovu prelijepu fotografiju je uradio Najdan Mašić.

Hvala Sanji i Najdanu mnogo!!!


Dobro se sjećam i da sam vam obećala i fotografije svog novog nakita. Sada vam sa zadovoljstvom predstavljam tek nekoliko fotografija, jer su mnoge još na obradi. Nadam se da mi nećete zamjeriti ipak nije do mene. Naime, moja grafička dizajnerica je jako zauzeta pa je i ovim putem prozivam. :):)

O..Ana, o Ana :):) Kao u pjesmi Srebrnih Krila :) :)







Ovi Leptir lančići su rađeni tehnikom Mokume Gane





 mmm.... slatkiši




Ovo su dva probna broša. 
Zašto probna? 
Željela sam vidjeti kako se polimerna glina ponaša kada su u pitanju tanji komadi kao što su latice cvijetova.
Ove komade sam pekla nešto duže oko 40 minuta. 
Boja se nije promijenila, a poslije hlađenja glina je bila izuzetno čvrsta.

Kako vam se sve ovo čini?

Lijep mmm.... pozdrav!













4 komentara:

  1. Sve se cini odlicno...!Odlicni radovi... Mene interesuje kako radis transfer tehniku?... Hiihihi...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uskoro ću pisati o tome, pripremam i fotografije ;)
      Hvala mnogo na zainteresiranosti, lijep pozdrav. :)

      Izbriši
  2. Sve je super i nakit i blog:)
    Interesuje me kako lijepis metalne osnove za fimo nakit (prsten,bros,klipse...)?
    Ja sam pokusala sve od pistolja s topljenom plastikom do univerzalnog ljepila i ne znam koja je tehnika najbolja? Prije ili poslije pecenja?
    Jos mi niko nije javio da mu je nesto otpalo,a naravno ne bih voljela da do toga dodje pa me interesuje tvoje misljenje?

    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ćao Sunita. :)
      Prije svega hvala na komplimentima. Što se tiće metalnih komponenti lijepim ih ljepilom UHU craft koji je namijenjen za plastiku, metal i drvo. Nanosim ga poslije pečenja. Trenutno čekam jedno novo ljepilo iz Amerike od umjetnice Lisa Pavelke (Poly Bonder)koje sam naručila putem e-bay a, namijenjen je za pečenje.

      Izbriši